Svatba s cizincem v ČR
ŘEKLA ANO! CO TEĎ? ...
Poté, co skončíte s oslavami a podělíte se o svůj šťastný okamžik se svými blízkými, pravděpodobně začnete přemýšlet, co bude dál.
Užijte si svůj den s pocitem, že o papírování je již postaráno!
Začněme základními a nejdůležitějšími věcmi. Dokumenty.
Proces
1. Kontaktujte nás za účelem konzultace, kde probereme, jaké podklady budou nezbytně nutné zajistit
2. Všechny dokumenty, které připravíme, vám sdělíme před návštěvou Matričního úřadu + zajistíme soudního tlumočníka
3. Spojíme se s Matričním úřadem a domluvíme schůzku
4. Setkání na Matričním úřadě
Naše služby zahrnují konkrétně: Kontrola a zajištění všech nutných dokumentů, kontaktování příslušného matričního úřadu, 3 hodiny osobní asistence na příslušném úřadě. Nezahrnuje: poplatek za soudního tlumočníka, překlad vašich dokumentů, případně cestovní náklady

Objednejte si naše služby
Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.
