Svatba s cizincem v ČR

ŘEKLA ANO! CO TEĎ? ...


Poté, co skončíte s oslavami a podělíte se o svůj šťastný okamžik se svými blízkými, pravděpodobně začnete přemýšlet, co bude dál.

Užijte si svůj den s pocitem, že o papírování je již postaráno!

Začněme základními a nejdůležitějšími věcmi. Dokumenty.

Proces

1. Kontaktujte nás za účelem konzultace, kde probereme, jaké podklady budou nezbytně nutné zajistit

2. Všechny dokumenty, které připravíme, vám sdělíme před návštěvou Matričního úřadu + zajistíme soudního tlumočníka 

3. Spojíme se s Matričním úřadem a domluvíme schůzku

4. Setkání na Matričním úřadě 

Naše služby zahrnují konkrétně: Kontrola a zajištění všech nutných dokumentů, kontaktování příslušného matričního úřadu, ​​3 hodiny osobní asistence na příslušném úřadě. Nezahrnuje: poplatek za soudního tlumočníka, překlad vašich dokumentů, případně cestovní náklady

svatba s cizincem
svatba s cizincem

Objednejte si naše služby

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

Chcete nás kontaktovat?